• 17 maart was de 2e editie van de Rijssen Invitational voor A spelers. Winnaar werd na een lange dag bowlen op 2 PBA patronen Jord van Weeren. Een uitgebreid verslag vindt u op de facebookpagina van de Poenpalen Race.

• In februari en maart vonden weer de dubbelkampioenschappen plaats. Johan en Elco verlengden hun titel met nog een jaar. Scores zijn hier te vinden.

• Op 26 januari jongstleden hebben onze pupillen Emma, Maurits, Sem & Levi deelgenomen aan de Stedenontmoeting Jeugd in Hoofddorp. Samen met supporters Ferdi, Laura, Marcel en coach Elco gingen de dame en heren 8 games bakerformat spelen. De scores waren naar verwachting niet heel hoog maar het leren van het spelen op een ander niveau was geweldig om te zien. Als verrassing ontving het team genaamd "the Rookies" ook nog eens de MVP award samen met heel veel complimenten van andere teams en begeleiders over de houding op en naast de baan.